Udda tankar...

Jag va iväg i helgen på anhörighelg för spelberoende. Men vi riktade inte in oss så mycket på just oss som anhöriga utan mer som personer. Fick helt klart lära mig en hel del om mig själv. Alla invanda beteenden man har beror ju en hel del på hur uppväxten varit. Det är inte så lätt alla gånger att bryta dessa beteenden man har. Har ändå kommit långt med mig själv men har mycket kvar att jobba med ännu. Tyvärr finns det ju dem som inte kan ta mig för den jag är men det e deras förlust anser jag. Så länge jag står för vad jag gör o säger e jag nöjd. Vissa fattas mig mer än andra men tänker ändå lägga min energi på att ändra de negativa beteenderna jag har för min familjs skull. Det är dem som räknas mest i alla lägen <3


Sen har vi de vänner som visar att dem e mina vänner trots mina fel o brister <3 Ingen e perfekt men man e ett steg i mot rätt rikting när man inser sina fel. O jag inser mina fel. Jag skyller dem inte på någon annan utan står för dem. Tack Tinizs för att du delade denna helgen med mig <3 Va skönt att ha dig vid min sida som stöd o även skönt att se att det även hände något hos dig <3

Idag har ja varit ute i den underbara vårsolen, så underbart.... Men nu e man bra genom frusen. Men tinar snart upp inne i värmen. Ikväll blir det film och Big Brother med Bettoset <3

Älskar er mina vänner och min familj <3


Kommentarer
Tinizs

<3

2011-03-08 @ 18:03:23
.......

vem har inte accepterat dig för den du är???? ..snarare du som inte ser att dina vänner behöver ditt stöd oxå.. det är ju därför alla lämnar dig, man kan inte kräva o sen inte ge...+ att hälften av alla gånger lyckas du ljuga dig undan saker.... det är då inte att stå för vad man gör.. o jo du skyller ALLTID på alla andra... tänk så lätt ditt liv skulle varit om du slutade upp o tycka synd om dig då hade du haft betydligt fler vänner än idag =)

2011-03-09 @ 15:29:52
Tinizs

Undrar just vem som inte vågar stå för vem den är! Tycks vara en gammal vän med tanke på hur det skrivs. Och anser jag då att den personen kan inte varit speciellt bra vän som inte kunnat stå för detta inför dig innan när ni varit vänner. Mycket bra. Jag tycker det är bra att du är ärlig och försöker vara desamma till dig, även om vi kan bli sura eller tjuriga på varrandra i några minuter eller timmar, så tänker man alltid tillbaka på det som sagts och inser att det stämmer. Du har ställt upp för mig mer än någon annan jag känner och kräver inte tillbaka på det men ställer ju så klart upp tillbaka för det är det VÄNSKAP är. Blir irriterad hur folk kan vända på en hand och tycka sig ha rätt i alla sina åsikter, då dom inte kunnat stå upp för dom innan. Tänk på det ni som tycks veta eller är det så att ni inte kunnat acceptera den riktiga bea och att sanningen blivit för mycket. Bara löjligt att ens ge en sådan komentar.!

2011-03-09 @ 18:53:41
Lotta

Äsch, skit i vad andra tycker o bry dig bara om vad du tycker ;) Det lönar sig mer. O vännerna som accepterar dina tycken kan därefter även kallas för just vänner ;)

Puss

2011-05-02 @ 13:03:27
URL: http://charlottacasper.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0