Ja jag skäms...

Det blir jag så illa tvungen till att göra... Inte uppdaterat på evigheter ju..

Hänt en hel del sen senast, undra vart vi ska börja?

Kan börja med att den 1 juni så föddes en liten Felicia <3 Så nu e man "Farmor" ha ha låter sisådär ha ha :-D Grattis igen Miche o Josefin <3 E så lycklig att jag fick va med o dela detta underbara ögonblick som lilltjejen kom ut! Minne för livet <3 <3 <3

Sen den 7e juni va jag ner på ett sista besök inför min Gbp. Kändes otroligt nervös men fick op dag den 20e juni i Kristianstad. Har kämpat mig ner en del i vikt för att få op o det va godkänt. Fick leva på flytande kost under 2 veckor som gjorde mig till en mer tjat mara än normalt ha ha.. Men opade mig o mådde kanon. Åkte hem dagen efter för hade inte direkt lust att vara kvar där ;-)
Så igår va jag på återträff nere i Lund o sen start har jag gått ner 41 kg :-D Det ni ;-) 17 av dem e sen operation så tycker ändå att jag kämpat bra innan med. Förlorat 26 cm runt midjan sedan op dagen. Helt otroligt hur snabbt allt gått?!?! det som jag märker det mest på är kläderna, har gått ner 12 storlekar i kläder så har inga "gamla" kläder kvar alls... Vilket blivit ganska dyrt i längden he he.

Ja va har vi mer jo har fyllt 30 o hade en brak fest i all ära.. Så full har jag inte varit sen tonåren he he... Men det va kul. E så glad för alla som kom o hörde av sig på min dag <3

I fredags flyttade en liten Chicco hit <3 Kommer mer om honom sen :-D

Nä nu ska jag ta mig till Maxi en sväng innan Lotta Potta kommer <3 <3 <3 Sen blir det att göra sig iordning för begravning.. Lider så med mina älskade vänner Marit o Sandra! Finns i mina hjärtan, glöm aldrig det!

Puss på er!


Kommentarer
Lotta

Haha, det var på tiden med lite uppdatering ;-)

Jag finns med i era tankar och hjärtan idag :-( skänk en tanke till han från mig när du går fram :'(

2011-08-25 @ 08:29:19
URL: http://Charlottacasper.blogspot.com
BitchigaBea

Självklart hjärtat <3

2011-08-25 @ 08:36:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0