Livet är som livet är - KANON

Ja äntligen har jag fått medicinen som jag kämpat för så nu mår jag bra. Försöker att inte tänka på att det inte ska funka utan istället att det ska funka. Vilket det gör just nu. Fick dem i tisdags och jag bara myser. Lugn blir jag och vad händer då? Jo min huvudvärk försvinner. Kan vara social igen och bjuda på mig själv. Så tror detta kommer bli kanon. Livet är tillbaka.

Nu har jag varit hemma sedan i måndags så längtar till jobbet. Hoppas bara att jag vänjer mig vid tabletten för just nu vägrar jag att köra innan jag vant mig. Bella har haft feber och varit hängig. Hostar som bara den. Hon e så ofta sjuk?!? Dåligt immunförsvar har hon garanterat. Det med magen är lite fejk tror jag för just nu vill hon gärna vara hemma med mig. Både jag och Bella kör laktosfritt med allt så magen e bra nu :-) Men säger gärna till dagis att dem ska ringa mamma. Hon vet ju att jag kommer direkt men kan inte hålla på så för det påverkar ju jobbet jätte mycket. Men det löser sig nog.

Cevin mår lite dåligt just nu. Försöker att fylla hans behov men det hjälper inte. Kan inte fylla platsen av saknad han har. Men uppmuntrar honom till att göra något åt det. Han har oxå fått incident rapporter till rektorn pga bråk vilket känns jätte dåligt. Om han får fem blir han avstängd. Minst en gång i veckan ringer eller mailar läraren om problem som varit. Men som mamma vad väljer man. Bli mobbad eller mobba? Fast mobbar gör han inte men slåss med killarna i hans "gäng" Dem kommer inte direkt överens. Skit jobbigt. Vart försvann min söta kille som ialla lägen ställde upp för alla? Har inte dessa problem hemma. Jätte konstigt. Men han utrycker väll sitt efter hur han hade det i lågstadiet med mobbing och självmords tankar. Ja man får ge så mycket kärlek man kan så får jag hoppas att det bara är en fas.

Nä dags att packa ihop sig för grillning. Väntar bara på sega gubben. Gubben som äntligen fått sina tänder efter allt slit ned pengar och att göra det pga rädslan. Han e så fin men det han e mest glad för är att han kan äta ordentligt :-D

Imorgon blir det 2 års kalas för lilla Felicia <3 Goa tös som är så förståndig.

Älskar familjen och mina vänner <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0