Ensam?!

Nä ensam e jag inte, ligger i sängen med två hundar och en katt, Bella i sitt rum och Cevin en våning upp hos Dejano... Men gubben är på jour så blev ensam för en stund sedan. Har själv inte jobbat så mycket sen i somras när jag fick min hjärnskakning men nu kör vi på igen :-) Ingen hemma fru här ;-) Orkar normalt inte vara vaken så här sent nu för tiden men men. Får jag lida för i morgon. Men så är det :-) Va ute och gick idag igen men lite mindre sträcka än igår. Nu jäklar ska jag få igång viktminskningen igen men att ha gått ner 73kg det e bra men behövs mer och det kommer bli en jäkla kämpan. En av anledningarna att det ska bli skönt att komma igång och jobba igen för där är man aldrig still. Rör på sig konstant. Olika positioner och med olika tyngder. Hela kroppen får jobba. Ska bli intressant att se om något händer. Nä om man skulle krama om sina luspudlar och sova. Chicco är min kudde som jag brukade ligga och krama om och Totte e min rumpvärmare när jag ligger i fosterställning ha ha :-D

Natti ni som orkar läsa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0