Energi :-D

Ja herregud, först hade jag jätte mycket energi på jobbet men det dog lika fort. Fick ont i huvudet och kände mig febrig. Så åkte hem och slocknade på soffan i två timmar. Vaknade med ett ryck och hade mega mycket energi. Så nu har jag skurat badrum och toa. Gnuggat kakel och rensat. Yeeeeah nu är det fint :-) Snart ska jag ge mig på sopskåpet. Det är inte att leka med....

I morgon ska Magnus iväg på styrelsemöte och jag blir själv med barnen. Någon som vill ses?!? Fritt fram att komma med förslag :-)

Inte varit ute min långrunda idag så får bli en extra lång i morgon. Inte okej att hoppa över så för då blir det lätt att man skiter i det igen igen och igen. Och det vill vi INTE. Nä man får pressa sig själv. Vill man nå sitt mål så behöver man vara riktigt envis.

Nä nu ska jag fortsätta mysa med Bella innan sopskåpet får sitt. Hon kollar barnprogram och jag telefonen ha ha.

Puss på mina fina vänner som stöttar mig till att jobba <3 Älskar er alla



Kommentarer
tinizs

Vi ses i morgon. Men gärna fler som får hänka på långpromenaden om dom vill :-):-D;-)

2013-01-25 @ 21:27:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0