Jobbeli jobb

Ja nu har jag kört två dagar på jobbet. känns bra faktiskt. i söndags kväll när min fina Sopranos va här fick jag psykbryt. Pinsamt sådant. Förlåt! Men har fått så fina stöttande sms både av Sopranos och Tinizs. Utan dem hade jag inte fixat det. Men nu jäklar e jag tillbaka på jobbet och är där för att stanna!!!

Hua va jag har blött idag från mina händer. Små sår över hela händerna. Vi ska ju ha handskar men hur lätt är det att diska sotig disk då?

Både igår och idag har jag dammsugit och skurat golven när jag kommit hem. Tror jag får lägga mina krav på hyllan om jag ska ha ork till jobbet. Men man vill ju att det ska vara fint hemma med.

Ja ja, efter jobbet idag drog jag och Bella till Maxi och handla och hämtade ut medicin. Fått en ny lugnande när jag får ångest men den hjälper ingenting. Den förra jag fick gjorde att jag sov hela dagarna. Vill hitta rätt så jag har den tryggheten att jag vet att den funkar. Men det kommer väl hoppas jag. Efter det körde vi och hämtade Cevin på hans streetdans. Min duktiga kille. Han har takten och energin till det där.

Just nu sitter jag på balkongen och röker. Kan meddela er som inte vet att det är fitt kallt. Men röka måste man ha ha. Nä om man ska ta och lägga Bella. Lilla Fisen som har det bästa morgonhumöret i världen. Sen e det dags att hoppa in i badet. Det va allt för mig idag :-)

Pöss på mina sköna bönor <3
Ni vet vilka ni är



Kommentarer
tinizs

Skönt att det känns bra att jobba. När ni har fåtr ekonomi så fårvi ta tatto ju ;-) säg till om det e nåt. Eller skriv gärna i vilket fall. Puss på

2013-01-22 @ 21:30:43
Bitchiga Bea

Klart att jag hör av mig iallafall :-) Ringa och gnälla e jag bra på ;-) Gick ju bra idag he he PÖSS

2013-01-22 @ 21:48:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0