Förlåt..

Förlåt för mitt beteende, förlåt för att jag inte är mig själv, förlåt för att jag brusar upp för ingenting o förlåt för att inte jag är jag! HUR I HELVETE SKA JAG HITTA TILLBAKA TILL MIG SJÄLV? Har tappat allt! Orkar verkligen INTE ha det så här mer. Påverkar alla runtomkring mig. Intalar mig själv att snart blir det bättre om jag gör si eller så så blir det bättre. Ja kanske för stunden. Som Magnus säger konstgjord andning men det hjälper ju inte i det långa loppet. HJÄLP MIG!!!!! Vill vara JAG, som jag säger hela tiden ångrar inte operationen den har gjort kroppen piggare men med den försvann det psykiska. Känns som att ha PMS dygnet runt. ORKAR INTE! *Gråter*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0