Vad hände?

Vart blev de vänner som stod mig nära i hjärtat vägen? Vad gjorde jag för fel?? Vill verkligen veta så jag kan ändra mig för annars vet man ju inte. Ovisshet e inte lösningen. Verkligen glad för de få jag har och behöver inga "nya" vänner för det kommer när det kommer under livet. Vet själv att jag kan vara en riktig bitch. Fått höra att jag vill skapa intriger hela tiden. Blir oehört sårad av det för jag får ingen vidare förklaring. Vilken tjej vill inte ha saker att prata om??? Försöker leva och lära mina barn att sanning och ärlighet är det viktigaste i livet. Men fortfarande så försvinner en del av de som varit nr 1. Hjälp mig att behålla de jag har och att dem ska tycka om mig. Känner mig som en fjortis men jag önskar att jag vågat fråga rent ut då. Vänner kommer och går men saknaden av vissa e jobbigt. Är en helt annan person nu än jag va innan jag fick min diagnos. Får ju rätt behandling så jag e som jag egentligen är som människa nu. Har jag på något sett sårat någon ber jag om ursäkt rakt från hjärtat <3
 
Till de vänner som stannat kvar och kommit nya jag hoppas innerligt att ni vet att jag skulle göra allt för er och vilket jag försökt att göra hela mitt liv. Jag älskar er jätte mycket även om vi inte ses så ofta. men ni finns med mig i tankarna och i hjärtat!
 
Tragiskt inlägg men måste utrycka mina tankar som finns annars blir jag galen...
 
Pussar och kramar till er alla <3 <3 <3


Kommentarer
Sopranos

Hjärtat...du får inte glömma att dessa människor som valt att bara lämna utan förklaring, inte e säkra i sina val!! Dom kan uppenbarligen inte stå för sina val o starkt argumentera för dem! Visst vi gör många fel själva, säkert många fler än vi vet om, men det ger ingen rätten att lämna kvar någon annan som ett frågetecken! Tycker jag personligen att någon annan gör så pass mycket fel att jag väljer att avsluta relationen, så berättar jag med nöje om varför.. för att jag vågar stå upp för vad som jag tycker e rätt o fel!! och har andra tappat den förmågan, så hjälper jag dom gärna på traven för att ta upp den kunskapen igen!! Glöm för fan inte, att DET E MÄNSKLIGT ATT FELA, GUDOMLIGT ATT FÖRLÅTA!! För det jag ser är en vän som står maj närmast som hjälpte maj med ett av mina största problem i helgen, denna vän såg bakom alla ångest o energitjuvar o tog tag i Maffialedaren för energi o ångesttjuvar!! Är så fruktansvärt tacksam för detta o älskar daj fruktansvärt mycket för detta!!! Så att du inte ser dina vänner e ett av de dåligaste försök till attack som kunde komma, och sen mitt gott folk, så får man ju lägga blicken o omsorgen där det behövs bäst o hos dom som förtjänar det mest!!! så har ni inte fått nån omsorg så sorryyyyy, ni har inte förtjänat det!!! kärlek o respekt <3 <3

2013-01-20 @ 10:41:25
Tinizs

maria tog alla ord och får en stor stjärna för dessa ord! finns inget mer att säga :)

2013-01-20 @ 11:32:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0