Måste sova!

Ligger i sängen, allt e redo för att jobba imorgon allt utom jag och mitt psyke. Jag vet att jag kan och jag vill men helt plötsligt sköljer det över mig som en kalldusch och då vill jag inte. Vill inte lämna min Borg, mitt hem och tryggheten jag har där. Måste hitta glädjen i att jobba igen. Ville inget annat än att jobba innan. Får nog sluta älta om jag inte ska få mer fnatt. Väntar bara på att tabletterna ska ha sin verkan.

Vad har ni hittat på idag?

Pussar och kramar

Ps: Så kul kan man ha när man jobbar med min stjärna Tinizs <3



Kommentarer
tinizs

Kommer gå jätte bra och göädjen kommer komma. Hoppas du sover gott. Minns gotot som igår hahs

2013-01-21 @ 03:34:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0