Det va inte igår ;-)

Oj så längesen det va jag uppdaterade.. Ja ja bättre sent än aldrig =) Idag e första dagen på över två månader som jag e ledig. Känns riktigt skönt faktiskt. Behövde det nu för att ta igen sig lite med städningen. Tyvärr e det ju så att man inte har den tiden när man jobbar som när man gick hemma o va lat ha ha ha =) Nä skämt osido, trivs så jäkla bra på jobbet. Hoppas innerligt att det kan bli så som jag drömmer om i framtiden. Visst fan e det jobbigt vissa dagar men i det stora hela så trivs jag som fisken i vatten <3

Trodde verkligen aldrig att jag av alla skulle klara av detta men tvi tji att det fixade jag visst. Har överbevisat mig själv till max o det känns riktigt bra. Är så glad att jag valde att bli mer självständig o slita mig loss lite från min isolering. Jag skapade isoleringen själv men kändes då som bästa val. Men ack nej. Jag gör så mycket mer med mitt liv nu. Kan åka hemifrån utan att känna inre panik. Kan åka iväg en helg utan att ha ångest över detta. Ska iväg denna helgen med min Tinzi <3 Ska bli intressant o mys... Så Hänne!

Nä nu ska jag ta o köra igång en ny maskin tvätt. Puss på er <3 <3 <3

Till min man <3
Den 5:e har vi varit ett par i 12 år o finns inget som skulle få mig att lämna dig! Älskar dig så otroligt mycket o hoppas vi får hela livet ihop o att det blir många många år <3 <3 <3 Ti Amo <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0