Små trött...

Ja då ligger man o hade väl från en början tänkt att sova en stund till innan Bella vaknar men det verkar sämre med det. Jag vet inte men ibland far tankarna runt i huvudet. Finns en del som händer runt omkring som gör ont i hjärtat. Om man ska prata om annat i stället så har jag utan tvekan hittat ett nytt intresse :) Finns något som kallas Geo som man kan jämföra med orientering men mer specifikt letande när man väl kommit fram till platsen. Så in i Nordens kul. Tyvärr har vi fått göra det lite sent jag o tjejerna för Magnus har jobbat över så har fått vänta tills han slutade pga barnen. Men vad gör det om hundra år? Ett intresse är ett intresse :) Vi gjorde det med barnen häromdagen o Cevin blev i extas o kallar det skattjakt ;) Den lille killen hi hi. Nä annars då? E så sugen på att dra o simma idag men e inte det lättaste med Bella. Då blir det bara bus ;) Nä nu ska jag ta o spela lite på tele innan de andra vaknar här hemma. Cevin har redan gått. Han ska ta foton idag så ska bli kul att se slut resultatet <3 Puss på mina underbara vänner!


Kommentarer
Lotta

Ja herrejisses. Geo. Det roligaste jag haft som intresse hittills. Skingrar tankarna. Super-kul. Kommer nog hålla på med geo så länge jag bara kan :-) Hihi. love

2010-10-23 @ 13:00:35
Lena

Hejsan



Svarar här så vet jg att du ser det :)

Nej jag kan inte komma pga ett ideelt jobb som jag har men jag har mailat henne så jag skulle få allt som sas efter. Jag sa oxå att jag gärna e med i föreingen :) Kram

2010-10-24 @ 09:09:15
URL: http://skrallans.blogg.se/
Tinizs

Jaaa grymt kul tjejer! Hahahaha...:D

2010-10-24 @ 19:32:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0