Passa på =)

Ja man får väl göra det medans tösa e på dagis. När hon e hämtad e det full rulle igen.

Idag tog vi våran vanliga frukost jag o Lotta o när vi kom ut ifrån cafét så fick vi oss ett riktigt gott skratt. Vilken go tant asså! Tre ggr kom hon tillbaka o prata med oss ha ha ha... Ni kanske inte förstår det roliga men vi två som va DÄR vet HA HA =) Hon pratade om allt mellan himmel o jord. Så vill jag va när jag e gammal det e en sak som e säker. Inte en gammal sur tant som klagar på allt utan precis som henne. Hon hade en del intressant att säga =)

Annars så e Bellsan bättre nu bara så där vände det. Skönt det <3 Hatar när lillfisen e sjuk. Det hoppade visserligen över på mig men jag överlever det. Känns redan idag mycket bättre.

Igår va jag på utvecklingssamtal med Cevin o blev riktigt förvånad över all berömm jag fick över Cevin. Enligt honom själv hade han varit jätte busig men han fick mest berömm. Min duktiga kille <3

Nä nu får det vara bra för idag =) Tjing Pling!

*MEGA SUCK ARNE*


Kommentarer
Anonym

Haha. Ja herregud vilken tant :-) Hon gjorde verkligen min dag. Nu vet vi allt om henne iaf, o INGA BARN TILL HIGH CHAPARALL !!! Underbart.

2010-10-14 @ 12:22:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0