Liiite =)

Ja får bli lite uppdatering nu innan jag ska iväg o hämta lilltrollet på dagis. Det börjar gå så mycket bättre nu när hon är där 5 dgr i veckan 3 timmar åt gången än innan när hon va 5 timmar 3 dgr i veckan. Konstigt hur olika man kan vara, Cevin har det aldrig varit några problem med. Tur vi kunde lösa det på detta sättet =)

Idag har vi tagit vår frukost som jag o Lotta brukar göra på tisdagar o efter det har jag inte lyft många knop... Blir desto fler när jag har hämtat Bella sen. Ska inom o träffa Magnus en snabb sväng först o sen ska vi hämta Yasse när hon slutar. Efter det blir det middag o vidare för mig till Föräldrar föreningen på årsmöte. Får vi se hur det går :-S Tycker ju inte om att ge mig i väg så där själv men det SKA gå bra. Det är ju för barnen så får tänka på det. Ville gått med redan förra året men har stärkt mig själv så otroligt mycket sne förra året så nu så =) Det är så skönt atta vara mindre beroende av andra och kunna ta tag i saker själv. vara en egen individ som klarar av saker. är glad för min förändring, tycker den gjort mig så mycket starkare. Nog tjatat... Sen ikväll efter det blir det nya Beck *Wihoo* Lotta kommer hit får se om man kan få över Bettan med...

Älskade Marit & Sandra har flyttat hit till vår gård nu =) <3 Så skönt att ha dem nära igen. Hm frågan e om dem inte tycker det kommer att bli tjatigt ha ha ha... men det får dem ta ;-) Nä hämta Lillan va det... Puss på min familj o mina vänner!


Kommentarer
tinizs

bra att vara självständig, inte bra att vara för beroende av andra, vet jag av egen erfarenhet. Tycker du har utvecklats väldigt mycket det senaste året, till det bättre dårå=) Toppen men du får se till att alla hänger med i svängarna.



Ny beck, jasså hmm=)

2010-10-26 @ 23:36:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0