Fredag hela dan =)

Juppz det e det minsann...
För vissa är det glädjens dag och för andra e det en sorgens dag <3 <3 <3
Tänker på er oavsett...
L & L ni finns i mina tankar <3
Grattis Moster med familj till min nya kusin =)=)

Sista tiden har det blivit mycket skratt som förr. Har inte lyckats spruta ner köket med mjölk men det kommer nog det med ha ha. E så glad att jag har dig i mitt liv igen Lotta <3 Trodde aldrig någonsin att det kunde bli så här bra igen. Vissa e värda flera chanser medans andra inte är värda ett skit! Gick in i detta med ganska så låsta känslor för att inte någon av oss skulle bli sårade igen men det e öppet helt nu <3 Vi har våra rutiner ha ha, you know Brady =)Puss på dig hjärtat!

Fick Izabellas första dagis foto idag <3 Hon blev så fin vårt lilla hjärta. Hon är så vacker <3

Idag vet jag inte vad som händer. Blir väl en bra film kan jag tro, brukar vara det som passar sig en fredag när gubben e trött och en annan vill göra ngt. Oftast blir det jag som kollar hela filmen ha ha ha.. Men det gör inte mig så mycket för har oftast en vän här som tittar med mig. Finns nog inget värre än att behöva sitta ensam. Tur man har sina underbara vänner <3 <3 <3

E så glad för min Tinizs, hon får nog komma hem idag. Ska bli intressant att se denna utvecklingen. Detta är vägen till er dröm, en dröm som KOMMER att slå in! 
Snart e det min tur med *nervös* men det fixar jag med =) Allt för att få vara kvar hos mina barn och min man.. Mitt allt <3 ja dessa snart 12 åren har skapat mig en familj som ingen kan ta ifrån mig.  Så e det! Inte en massa hoppande fram o tillbaka, hit och dit utan så e det bara!

Just nu e Cevin hos sin kompis Dejan och Izabella sitter med stjärnchips i soffan o tittar film. Sen bär det av utåt. Här trotsar vi vädret o tar oss ut. Så e det bara! Ska åka senare upp till kyrkogården o tända ljus men det får mörkna lite först..

Hm jag bonus farmor? kan inte få in det i skallen o det låter ju bara helt CRAZY!!!!!! HA HA =)

Puss på er!!!!!





Kommentarer
Tinizs

Jaa nu är det gjort och finns ingen återvändo. Klart du fixar detta! Men man kan aldrig förbereda sig mentalt men fysiskt så kommer det gå galant<3 Grattis hela olausson (där får man ju räkna in josefin nu med) för det lilla knytet som är på väg<3

2010-10-09 @ 10:26:45
Lotta

Haha, ja herregud.. Mjölken kommer väl snart kan jag tänka mig :D BRADY IS THA SHIT !!!! <3 <3 Grrrr.. hehehe... Ja nu har vi kommit långt tycker o det känns bra.. Bättre än förr.. Love this <3 <3 <3 Tack hjärtat.. <3 <3

2010-10-10 @ 18:59:50
Lena

Hej

blev nyfiken, vad e det du ska göra? Kram Lena

2010-10-12 @ 00:23:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0