Sova?!?!

Ja jag ska väl igentligen sova just nu med tanke på att jag ska upp igen kl 6 men e fortfarande uppe i varv efter att jag och Lotta varit på bio och kollat nya Saw 3D. Rekomenderar ingen att betala det priset för att se den på bio för så bra va den inte enligt mig. Är egentligen inte så kräsen men tyckte det mest va som vanligt. Ja ja bra sällskap hade man i alla fall <3 Igår kollade vi på Mirrors 2 men den va heller inget att hänga i granen. Kanske är man mättad med film?!? Nä hoppas vi verkligen inte. I helgen ska tjejerna ut. Får se hur många vi blir men ska bli kul. Känner mig elak mot gubben men får väl gottgöra det på något vis ;) Nä kolla face en sista gång o sova sen va det ja! Puss på er som förtjänar det!


Kommentarer
tinizs

smaken e som baken delad=)

:P

2010-11-03 @ 09:44:19
Lotta

nä den var inte som jag hade hoppats på. o mirrors 2 var heller ingen höjdare. får ta o se Paranormal activity 2 istället :-) ja sällskapet var bra Hihi. puss

2010-11-03 @ 14:18:44
URL: http://charlottaCasper.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0