Söndag..

Det blir bara kallare och kallare... *brrrr*

Igår va en riktigt konstig dag, hände lite tråkiga saker i närheten som fick en att inse vilken förbannad skit droger kan göra. vet väl redan men känns ändå hemskt. Vila i frid (F)
På eftermiddagen åkte jag och Lotta en snabb sväng o tände ljus. Så mysigt med alla dessa ljus som skiner o all den värme som folk faktiskt har mot sina bortgångna.. Har varit lyckligt lottad med att inte haft så många i min närhet som gått bort. Gör så ont att se alla de som mist någon som dem älskar.. Tänker på er!

Ja igår på kvällen va jag på förfest hos Lotta med några andra sen drog vi till stan. Stan kunde jag varit utan om jag ska vara ärlig.. BORING!!!! Endast fjortisar ute... Nä trevligare när det e lite blandat tycker jag men beror nog på åldern ha ha ha... Idag känner jag mig inte mer sliten än att jag dansat för mycket ;-) Men det går över :-) Inte bakis i alla fall o det e skönt.

Ikväll blire film med vänner och familj - MYSPYS på hög nivå! Lotta, Mick och kanske Tinizs?!? och min underbara man <3 Har redan en massa tända värme ljus för det e så kallt o mörkt. Men hjälper med ljusen en del känns det som..

Nä har väl inte så mycket att dela just nu. Pöss pöss


Kommentarer
tinizs

<3

2010-11-07 @ 18:43:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0