Många tankar!

Ja tankarna rullar på ganska bra just nu. Undrar hur man får lov att bli behandlad när man är psykiskt sjuk och har ett missbruk. Är man inte värd något mer sen då???? Ska sammhället sluta ta ansvar? Hemtjänsten har låtit min mans mamma leva i missär.... Hon har bott i ett hus utan någon som helst socialt liv. Kunde i slutet inte gå utan har hasat sig fram på baken så hon fått fullt med flisor i baken och legat i sin urin dag ut o dag in. Om man ser att allt e åt helvete hör man inte av sig då? Varför har ingen hört av sig?!? Hur kan hemtjänsten bara låta det va så!?!? Har man inga skyldighter inom hemtjänst? Detta e så sjukt så det finns inte. Jag e förkrossad. . . Nä fy fan rent ut sagt!!! ANMÄLA!!!!! Kommunen har vetat men INGEN har hört av sig fast det bara finns ett barn. Sjukt som fan. Hänt mycket, mycket mer men kan inte ta upp allt. Gör för ont. Tack snälla Tinizs som va här så snabbt o tog barnen så vi kunde åka dit. Fått mycket gjort idag o kommer bli MÅNGA rundor dit. Men det får lösas på något vis. Puss på er mina nära ni andra dra åt h*lvete!


Kommentarer
Lena

Gumman förstår din frustration. Konstigt att hemtjänsten inte sagt ngt alls. Vilken hemtjänst e dt? Hoppas att allt fixar sej o jag finns dr om dt e ngt, vi bor nära varandra väll? Kram

2010-11-19 @ 00:24:44
URL: http://skrallans.blogg.se/
BitchigaBea

Lena: jo vi bor nära jag bor på 26:an ;-) Det är en kommunal hemtjänst i ljunby kommun om jag uppfattat allt rätt... Riktigt frustrerande kan jag lova... Kram

2010-11-19 @ 08:29:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0