Fredagsmys <3

Ja då va det fredag igen <3 Så underbart!

Sitter och väntar på att pasta vattnet ska börja att koka så vi kan äta när pastan e klar. Köttfärssåsen har stått på kokning en stund. Gottigt så =)

Ikväll kommer Jessica, Bettan och barn hit så ska vi titta på film. Sen i morgon blir det tjej mys hemma hos Jessica. Hon ska bjuda på mat oså på hennes färdiga inglasade balkong *Mega mys* Blir jag, Bettan, Tinizs och självklart Jessica =)

Igår va jag själv hos mormor. Skönt utan barn och att få lite egen tid med henne. Man kan prata på ett helt annat vis när barnen inte e med... Skratta så jag höll på att kissa ner mig åt mormor. Galen e vad hon e <3

Nä det va nog allt för nu...

Ett steg i rätt riktning =) Känns bra tycker jag! Hoppas att du tycker det med!

Puss på er som förtjänar det!


Kommentarer
Linnea

Hälsa din mormor är du snäll, och barnen. Hoppas ni hade det trevligt på balkongen.

2010-05-09 @ 20:56:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0