Buzzning om Sensodyne Tandkräm!

Har nu i några veckor använt SENSODYNE TANDKRÄM mot ilningar.
Kanon måste jag ju bara säga! Den har verkligen funkat på mig, sen gillar jag att den inte är så stark. En mycket mild smak. Det som kan vara liiite negativt är att den skummar extremt mycket.


Jag är registrerad Buzzador på Buzzador.com och föreslår att du också gör det!
Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.
Vill du också Buzza eller bara kolla vad det handlar om så kolla in här BUZZADOR





Kommentarer
>Zahara

har den jag med. fast den gröna. mest för den goda smaken. men man känner om man inte använder den...

2010-05-13 @ 10:26:42
tinizs

tyvärr tyckte inte om den.. vill att mina tandkrämer ska vara starka och kännas en längre stund och tyckte inte denna uppnådde det resultatet jag vill ha=)

2010-05-13 @ 10:53:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0