Ledsen *100...

När allt inte blir som man tänkt.. Vad ska man göra då? När det känns som att benen ryckts undan på mig? Trodde verkligen att jag stått i kö ett år men ack va det sket sig. Ska se om jag inte kan få läkaren att skriv ut ett intyg på att han skulle skrivit/skickat för ett års sedan... Känns ju som en hel evighet =( Orkar man det?
Usch kändes inte alls okej men vi får se den 9:e ska dit då. Håll tummarna för mig ni som vet vad det handlar om... *arger och ledsen så*

Annars va vi ju som sagt ute i fredags och guuuuud va kul vi hade. Bästa ute kvällen i mitt liv kan jag garantera er hihi... Är inte alls sugen på att dricka alkohol igen men som det känns just nu så skulle jag lätt göra om det he he. Kan fortfarande inte prata ordentligt he he... Tappar ord hit och dit, låter som att jag är i målbrotten =)

Ja på fredag firar vi 11 år ihop jag och min man men vet inte rikigt vad som händer... Vill så gärna ge han en sak men det är omöjligt.. Eller så ska man inte säga men vi har tre barn som fyller tätt här nu så det måste köpas födelsedagspresenter. Annars hade jag gjort det utan att tvekan. Älskar dej så otroligt mycket Magnus <3

Nä nog om detta ska gå och mysa med Bellsan nu innan det är dax för middag. Hm tror jag ska göra rejält med mat idag så ingen går från bordet hungrig =)

Puss på er som förtjänar! 



Kommentarer
Tinizs

Mycket på en gång gumman, men du får snabba på processen när remissen e inskickad och berätta allt det där vi pratat om och att du väntat i ett år nu.. Ja hon e en riktig fitta och så gör man inte, men ni får göra det ni kan för att berätta att det inte e så<3 Ses på Onsdag, börjar bli förkyld, hostat som fan i natt och i morse, bläääää!

2010-03-01 @ 16:55:48
Johanna

Är det din GBP du menar?

2010-03-01 @ 20:22:34
URL: http://jteandersson.blogspot.com
Paula

Hoppas det löser sig..



Kramar

2010-03-02 @ 16:50:14
URL: http://pyrisen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0