Friska?

Jah då vart familjen bättre igen då =) Hoppas att det håller sig nu. Magen har varit upp o ner fast jag varit "frisk" i någon dag. Fast tror mest att det är rädslan som speglar in där..

Nu är helgen kommen *tack gode gud för det* I morgon ska vi dock iväg på förmiddagen, hm hoppas nu detta går vägen =) Väntar på papper bara nu... *Längtar*

Vi har två födelsedags barn nästa vecka, först Bellsan den 24:e sen Yasse den 28:e <3 Händer väldigt mycket i veckan så vi har valt att fira dem veckan efter. Eller ja Bella på sin dag självklart med familjen och yasse likaså men för släkt oså får det bli veckan efter. Har knappt orkat tänka e dem banorna när man varit sjuk men det löser sig.

Skulle behöva ta tag i fönstrena här hemma men vem orkar? Blääää, kanske tar v-rummet i alla fall för det e ren katastrof efter att Bella varit där och kladdat. Är det lönt att ta dem när man vet att hon kommer ge sig på dem igen... Hon e otrolig den damen. Henne har jag helt klart får för mina synder skull.. Fast det sägs ju att man får oftast ett lugnt barn och ett lite vildare. Med tanke på hur lugn Cevin alltid varit så är det ju då inte konstigt hur vild Bellsan är.. Glad att jag är över med den biten nu. Får snusa andras bebisar istället <3

Ja dax att börja ta tag i disk, tvätt osv här hemma då =) Hade helst sluppit men det går ju tyvärr inte iväg av sig själv så lika bra att ta det så man kan njta av en lugn fredag sen.

Puss på er nyfikna =)

***SAKNAR***


Kommentarer
*hemlig*

Sakna me.. Du får snusa min bebis det vet du <3

2010-03-19 @ 12:01:48
Anonym

vem har bebis nudå??? :-) Pöss

2010-03-21 @ 21:00:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0