=)

Jaha då sitter man här igen... Vet inte om jag har något att skriva egentligen men men...

Nu har Yasse gumman också fyllt år <3 Fick en hel del damen. Mest kläder och skor :-D
Nöjd va hon i alla fall. Ska iväg sen och köpa kläder osv för sina pengar med men som jag sa att det e bäst att vänta tills efter fredag då vi haft kalas för alla tre.

Snart ska jag iväg på plugg men fick ett tråkigt besked idag så det kommer inte att gå så snabbt som jag trodde.... Usch blir så ledsen å arg när det inte går min väg. Men det e bara att andas in och räkna till tio ;-) 1, 2, 3 . . . . Men va gör en månad? Måste ändå vänta tills sluotet av Juni av andra själ.

I helgen va vi iväg i Göteborg jag och Magnus. Bodde på båten Barken Viking... Sååå fint 4 stjärnigt hotell =) Det va 10 års jubileum med spelföreningen. Otroligt mys... Barnen va hos Tinizs och Tommy. Dem tjatar om att få åka dit igen hihi... HAde haft mega skojsigt där =) <3 Tack för hjälpen hjärtat!

Igår va Bella hos tandläkaren men gick inte så bra för hon ville inte visa sina tänder ha ha ha... Ja ja så det kan gå. Idag va hon på 3 års kontroll på BVC och det gick bättre i alla fall <3 Hon har inte gått upp så mycket i vikt dock men har skjutit i längden ordentligt.

Nä nu ska jag ta in tvätten... puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0