2 viktiga beslut i mitt liv!

Detta kommer att bli så bra =) Nu jäklar kör vi =)=)=)

I morgon ska det första påbörjas sen på tisdag så är det det andra som ska tas tag i =)

Man kan tänka som så att idag är första dagen på resten av ditt liv <3

I fredags firade vi vår 11 års dag ihopa jag och gubben min. Utan avbrott och utan jätte svårigheter. Har hunnit med mycket under dessa år. Vi firade inget specielt denna gången då Magnus va jätte trött efter jobb osv... Men det tar vi en annan dag - Glöm inte att jag älskar dig så otroligt mycket <3

Magnus och Miche va innan och beställde tid till Cevins kalas på busfabriken så han och Yasse har varit iväg och delat ut dessa kort man får. Han e så glad min lilla kille <3 Trodde att han skulle välja pirat rummet men icke, han ville ha Disco rummet.... Blir han inget inom musik skulle jag bli måttligt förvånad..

Nu ska jag börja med maten.... Ungsfalu med potatismos - Barnen älskar min mos och de va Yasses tur att bestämma maten för idag då hon åker till mamma i morgon <3

Ja frågan är om man ska skratta eller gråta... Av vilken anledning skulle jag ljuga om vissa saker? *Suck*
Jag tror jag väljer att skratta faktiskt... Huvudsaken är att JAG vet vad som stämmer sen skiter jag i resten!

Puss på er!


Älskar min fina Tinizs <3<3<3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0