Nytt år =)

Ja nu e det år 2010 =) Känns ju inte konstigt i alla fall, he he he... Tiden går fort när man har roligt. Undrar så vad detta året har att erbjuda för intressanta händelser. Hoppas på ett klart bättre år än förra i alla fall för nu käner jag att det är nog med skit. Ska hålla hårt kvar i mina nära och kära för de jag har i min omgivning nu är de bästaste <3<3<3 Älskar er <3<3<3 Livet förändras på de mest underligaste vis. Vissa kommer och andra går... Men den som söker ska finna brukar det ju heta =)  

Just nu står Tommy och Magnus och spelar bowling och jag och Tinizs sitter vid varsinn dator som två idioter. Egentligen inte meningen men så får det bli för Tinizs behövde uppdatera sin dator. Ska väl se om vi inte kan ta och spela ngt spel men måste först få i oss något att äta. Magen kurrar massor här just nu.

Igår hade vi det riktigt kul tycker jag =) Tyvärr fick Nea och Micke åka hem för Maxen Braxen va inte alls på humör för att sova borta. En viss liten herre här hemma hade pajjat resesängen (Cevin) så han sov inte bra i den alls. Kul när den e såååå bra och har när det kommer barn på besök. Men får la ta och införskaffa oss en ny. E ju inte så farligt dyrt. Men för övrigt va det mega kul. Jag och Miche groggade ikapp ha ha ha. Men jag blev inte full men det kan jag lova att han blev... Sötnöten själv. <3 Efter tolv slaget kom Bettoset med sällskap också över va väl egentligen meningen att de skulle kommit tidigare men blidde tyvärr inte så. Men men går fler tåg.

Nä om man ska ta och vara lite social nu istället för att sitta här. Fixa något att äta va det ju med ju... Puss på er ...


Kommentarer
Linnea

Tack för senast! Sen var det inte bara Maxen som avgjorde det, Mikaels tarmar var inte som dom skulle. Idag skiter han vatten... :-(

2010-01-02 @ 15:11:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0