Utgång på fredag =)

Dax för lite blogg igen känner jag...


På fredag ska jag ut med ngr av girlsen =) Ska bli skojsigt <3 Innan blir det förfest hos Jessica och sen vidare ut. Ska till Eurostop i morgon med Tinizs och Sandra och köpa något nytt snyggt man kan ha på sig ute. Alltid kul att känna sig extra fin.. Ska leta upp glitter till mitt hår med men vet inte riktigt vart man kan hitta det. Något tips?


I morgon kommer min Tinizs igen. Saknar så när hon inte är här. Har blivit van vid att ha henne här så saknar henne i massor när hon inte är här. <3 Dax att skaffa dörrskylt till henne snart he he he he... Tommy får bara låna henne ibland *fniss* Älskar dej min vän!


Sen saknar jag min underbara Nea <3 Är inte detsamma när du bor så långt borta från mig =( Hade jag bara haft ett körkort hade jag inte varit så låst utan hade kunnat komma till dig mer... jag och Miche har bestämt oss för att hårdträna på teorin nu tillsammans så det ska nog bli bra till slut. Älskar dej i massor mitt underbara hjärta <3


Nä nu ska vi strax äta var det tänkt. Cevin har en kompis här så det är full rulle på hans rum med Wii spelande och grejer. Dessa barn <3 Snart fyller ju de 3 minsta år så det kan bli intressant med tanke på presenterna vi har tänkt att de ska få. Cevin ska ha barnkalas med på Busfabriken och han vill ha det i Disco rummet *fniss* Hmmm han kommer helt klart bli ngt med musik när han växer upp. Är han största intresse hihi..


Längtar som fasiken efter Yasse snuttan som är i Thailand fortfarande. Klart för lång tid 2 hela veckor. Men ska som sagt bli skönt att få hem henne igen <3<3<3


Nä mat va det ja..

Puss på er!





Kommentarer
Tinizs

haha det blev en toppen kväll i fredags=) Ja ta körkortet det tycker jag så du kan hälsa på dina nära och kära=) Kör gärna upp dig någon dag dit så ni kan ses=)<3

2010-02-28 @ 15:20:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0