Sova?!?

Ja det e väl det som e meningen egentligen att jag ska göra men kan inte. Jul närmar sig med stora steg o har inte köpt julklappar ännu... Men det kommer. Men julen känns inte nära ännu. Tyvärr smittas nog den icke julstämning jag känner över på barnen. Cevin e inte alls så pratig om julen detta året. Allt bara känns fel. Hoppas det kommer för så här vill jag inte känna. För övrigt händer det inte mer än vanligt. Hoppas på en mysig helg med min man men vem vet? Kanske bara blir jobb hela helgen igen. Hoppas verkligen inte på det. Har inte varit så bra sista veckorna när han nästan inte e hemma. Älskar så in i Norden o känns så jobbigt när vi bråkar. Ja vi gör det med ibland men inte ofta så när det väl händer känns det tungt <3 Jao nä spela något på telefonen sen sova då. Puss på vissa <3


Kommentarer
tinizs

Vill at du lyssnar på denna när du är så nerstämd, du vet att den handlar om dig från mig=) <3<3<3 Du kan alltid ringa mig <3<3<3 http://www.youtube.com/watch?v=TaIpdMZN3E0

2010-12-17 @ 22:28:11
Bea

Glöm inte att du e underbar Tinizs <3 Verkligen ett hjärta utav guld <3 <3 <3

2010-12-18 @ 10:20:12
URL: http://bitchigabea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0