Solen <3

Åh va solen kan göra en på riktigt bra humör =) Älskar verkligen solen. Tyvärr blåser det ju så jäkla kallt men det går bra det med så länge vi slipper snö och regn.

Nu hoppas jag att mina papper kommer snart för nu har vi anmält oss till Halkan med och vill verkligen få detta gjort nu. Vill ha mitt körkort NU! Men det e bara drömmar ännu *suck* Sitter i telefonkö till Transportstyrelsen igen för att se hur det går. Ska bli intressant och se vad dem har att säga idag. Ha ha dem borde ju tröttna på mig snart ;-) Har bara 19 minuter kvar i kön *SUCK*

Annars knallar det här, va hos mormor igår och sen efter vi kommit hem så kom Tinizs <3 Hon kommer igen i morgon och då åker Cevin till Tommy för att hitta på lite kill bus med honom. Hihiu, han tjatar hål i huvudet på mig om att det ska vara fredag nu. Hi hi den som väntar på ngt gott...

I morgon tänkte jag och Tinizs hitta på ngt girlisch.. Vad kan man hitta på då? Ge mig gärna förslag =)

Nä nu ska jag sätta mig i soffan med min man som e hemma på lunch. Pösssssss

*Tänker & vill med vågar inte*



Kommentarer
Linnea

Hoppas dom har något positivt att säga, styrelsen alltså. Och att du får körkortet fixat så snart som möjligt. Vet hur mycket du vill klara det! Och det kommer du! Hälsa gubben och barnen!

2010-04-22 @ 12:36:44
BitchigaBea

Inget positivt att säga idag heller gråter

2010-04-22 @ 12:39:56
Carina

Tror ta mig tusan att du är syster till min pojkvän Jimmy :)

2010-04-22 @ 13:55:44
BitchigaBea

Det tror jag med = Vart hittade du mig då? Hur hittar jag dig?

2010-04-22 @ 15:23:58
Carina

Hej igen.



jag hitta faktiskt dig på facebook. Så såg jag länken hit.



Så tog jag mig mod till att skriva :)



Du hittar mig på länken under här.

Eller så har jag en mail

[email protected]

2010-04-22 @ 18:35:08
URL: http://ciinal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0