Sandra 18 år och Cevin 8 år <3

Jaha nu va släkt kalaset också överstökat. När det hela är över på onsdag har vi avverkat 7 st kalas på 3 veckor ha ha. Nu e jag trött på kalas kan jag lova. Men finns ju inte så mycket att göra åt det ;-) Idag ska vi till Sandra på kalas för i morgon fyller tjejen 18 år <3 Stora tjejen nu =) På tisdag fyller min prins 8 år <3 och inte att glömma min Zara <3<3<3

Hm måste iväg på tisdag trots att prinsen fyller år men är ju bara någon timme. Så det blir att fira honom på kvällen sen så alla e hemma. Lite små bökigt men det får gå. På onsdag blir det Busfabriken med hans kompisar så det e nog det han längtar efter mest. Han fick  ju sin BMX tidigare så blir inte så mycket presenter på¨tisdag. Kan julova att BMXen kostade ordentligt ändå... Uscha nu e vi urfattiga *not* Men känns som att det absolut inte blir några utsvävningar mer tills nästa lön ha ha ha.

Igår va vi på Eurostop så Yasse fick handla för alla sina pengar hon fått i födelsedagspresnt och i julklapp hihi. När vi kom hem hade hon smällt 1250:- på kläder och 340:- på smink. Så hon hade bara 60 kr kvar på sitt Kicks kort och nada kontanter! Ha ha ha. men hon e nöjd och det är huvudsaken =) Och hon fick massor av fint! 2 tunikor, 1 top, 2 basik linnen (långa), 1 st Baggy jeans, 1 st baggy jeans shorts, 2 st svarta leggins, 1 st cerisrosa leggins, 1 st turkosa leggins, 2 par strumpor (till ballerina skor),  1 st Mascara, 1 st kajalpenna, 1 läppglans och en ny sminkbortse =) Så mycket bra shopping om jag får säga det =) De små köpte för sin pengar med men det gick bara till leksaker ha ha. Lite skillnad på vad man vill ha när man är 3, 8 och 13 år märkte jag =)

Jao det va la allt för nu...

Saknar min Tinizs <3<3<3

Hm en person ska jag försöka prata med.. Känns inget vidare... =(

Älskar min familj och mina underbara vänner <3


Kommentarer
Linnea

Missat något?

2010-04-05 @ 20:05:28
din tnizs

hehe stackare avundas inte dig.. Har saknat dig med, kom ju igår=) Men åkte idag<3 grattis sandra.. tänk så stor du har blivit på dessa 3 åren jag känt dig=)

2010-04-05 @ 22:58:17
sandra mikkelsen.

taaack :D

2010-04-07 @ 00:46:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0