Bella sover...

Åhh va jag e uttråkad... Bella sover, Magnus jobar och de andra barnen e i skolan. Förstår inte varför Bellsan sover så länge idag. Man ska kanske inte klaga?

Skulle behövt plugga men har ingen ork till det just nu. Late e vad man e he he. Nä e jag väl inte egentligen med tanke på hur mycket jag lägger ner på pluggandet. Tråkigt bara att det känns som att det inte ger något resultat alls. Besviken som fan på mig själv. Man kan ju undra vilken svår läsförståelse jag har. I praktiken e det inga problem men just när det e fakta då e det kört för min del. O det gör att jag tappar sugen helt. Men skam den som ger sig. Jag ska ha mitt körkort så e det bara så det e bara att fortsätta plugga. Idag e det 5:e av 6:e teorikursen så får dra nytta av det för det vi lär oss där det får jag in. Får väl be Miche hjälpa mig att förstå lite annars. Eftersom att han förstår lite mer än mig. Vi gör ju detta tillsammans men han ligger före pga att han fått sitt körkortstillstånd och inte jag. Han fick sitt efter 2 veckor och jag har hittils fått vänta 5 veckor. SUCK! Ska ringa och tjöta idag igen tänkte jag. Får se vad dem säger.

Om en del annat vet jag inte vad jag ska säga riktigt ha ha. Vilka jäkla idioter det finns asså. Ha ha ha rent patetiskt. Usch och fy o blääääääääää! Jag tror jag kräks på idioterna asså. Hade ALDRIG och då menar jag ALDRIG dravlat så mycket falsk gogga för att sedan göra så mot min så kallade vän. ALDRIG! Mycket ska man få bevittna i sina dar men detta tar nog fasiken priset!

Det jag skrev om för ett tag sen som handlade om kärlek e inte hemligt längre hihi... Miche har gått och skaffat ny flicka ;-) Vi har väntat på det länge men äntligen har det blivit något. Han och Jessica e såååå fina ihop <3 Mys mys <3

Nä om man skulle ta och bädda lite här o så men jag tycker att Bella kan vakna så vi kan få i oss lite frukost här. Har ju varit vaken ngr timmar så jag e ganska hungrig nu....

Puss på er som förtjänar det!


Kommentarer
martina

funderar om vi två inte ska sätta oss ner först att du gör provet och ser vad du har svårt för så ska jag försöka hjälpa dig med med den biten.. Tror du kommer fixa det galant. Ingen dyslexi kan stoppa dig inte=)

2010-04-20 @ 15:30:20
Linnea

Hälsa Grattis till dom båda :-)

2010-04-20 @ 18:10:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0