Vilken soppa...

Usch vet inte vart man ska börja med hela skiten. Men tror jag hoppar den helt istället...

Annars e man sjuk, men hoppas på bättring, ska på 18 års firande på lördag och söndag ska jag på Tupperware party. Vill ju inte att helgen ska gå i kras bara för att man e sjuk. Tradigt värre i så fall.

Snart bär det av för mig och älskade Nea, ska bli så jäkla skojsigt :-D Bara du och jag hjärtat <3 Södertälje here we come :-D
Hm e lite små nervös bara för hur det ska gå utan barn. Vissa e ju vana vid att vara utan sina barn men både jag och Nea e ju de som har våra barn i princip hela tiden. Kommer kännas mycket konstigt. Men det tycker jag precis som andra att vi e värda <3

Nä dax för sängen för att åka med morgondagen..

Jo måste skryta lite om Bellsan, hon har nu klarat sig utan nappen helt i (om jag räknar rätt) 4 dygn :-D Så duktig hon e. Första natten va ett helvete och jag va nära på att ge upp men det har bara blivit bättre och bättre för varje dag *STOLT* Hon börjar bli stor flicka nu :-D Hon bajsar allt som oftast på toa nu men händer ju även olyckor där men det kommer. Hon säger själv att hon vill slänga blöjorna till pippibebisarna som med napparna men det väntar vi liiite med.

Nä det va allt för denna gången..

Älskar alla mina 4 underbara barn och min underbara man <3<3<3 Ni är guld värda!

Sen ni mina vänner som finns för mig, ni vet vilka ni är! Älskar er med <3<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0