Snaaaark...

Ja uscha va jag e trött. Ska jag bli sjuk igen? Har ju inte blivit helt frisk sen förra rundan..

Ja vad händer här då? Jo en hel del men inget jag tänker skriva här som ni får gotta er i ha ha ha :-D

Nä seriöst nu.. Dagarna rullar på och Bella har nu klarat 1 vecka och 2 dgr utan sin napp :-D E mega stolt över henne. Finns ju de som inte tar tag i det utan bara låter dem ha det fast de är för stora. Men nä inte här inte. Det gäller att visa vem som bestämmer.

För Cevin går det jätte bra i skolan. Är så stolt över honom. Han får så mycket beröm för att han är så bra på matte och på att läsa... Tvärt emot sin mamma ha ha ha. Skönt att det går bra. Det finns inte en jäkel som sätter sig på honom längre utan han har verkligen fått skinn på näsan. Enligt mig då lite för mycket skinn på näsan. Måste backa honom lite, måste ju finnas ett mellanting..

Annars knallar allt på, på söndag ska vi till Nea och fira henne och sen veckan därpå ska vi åka.

Beställde nya julgardiner igår :-D Ha ha ha, tidigt? Nä det tycker inte jag i alla fall. Bättre att vara ute i god tid, eller? Snyggt kommer det att bli i alla fall. Julafton ska vi ju fira hos Nea, Micke och Max men man vill ju ha fint ändå :-D Kom på det att jag har ju inte tagit några kort på det som är renoverat här ännu kanske skulle ta mig i kragen och göra det snart så ni får se :-D

Ja har lite mer jag skulle vilja skriva men hoppar nog det. Fattar inte bara hur folk kan vara så otroligt falska. Det undgår mitt förstånd helt enkelt! IDIOTER ha ha ha..

Puss på er som förtjänar det nu ska jag ta och vila en liten stund innan Bella vaknar. Cevin gick för 20 minutersen...

Älskar min familj och mina vänner mset <3<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0