Ny dag (igen)

Blä vilket mega sämst humör jag varit på sista dagarna. Men det är för att jag låtit det påverka mig vilket slutar exakt nu! Inte värd det så enkelt e det. Så hoppas att ni blir lyckliga och denna gången respekterar varandra och inte beter er som två svin mot varandra! Skit ska skit ha!

Åh va jag längtar tills på fredag *wiiihho*
Fasiken va skoj vi ska ha det Nea <3<3<3 Det blir you and me!

Nä ska ta och väcka Yasse nu som e hemma från skolan pga att hon mår illa, men det gör hon nästan varje dag nu så undrar lite vad det kan vara som gör att det är så här. Frågat henne om exakt allt men får bara som svar att det inte är ngt som e fel så man får väl tro på det då *fundersam*
Kan ju inte göra så mycket när hon inte säger ngt heller. Men men...

Nope ta Bella som håller på med bus och sen in o väcka Yasse...

Puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0