God Morgon :-D

Ja det tycker jag nog.. Har sovit bra hela natten och la mig tidigt som bestämt he he ... Så idag känns allt kanon.
Har skickat iväg Cevin till skolan och nu väntar jag bara på att Bella ska vakna. Men hon får gärna sova en stund till. Det gynnar både henne och mig.

Nu är det bestämt att den 2-4 oktober åker jag och Linnea iväg till Södertälje. Fre-Lörd ska vi vara hos Linda (Bettans syster) och sen på lördagen så ska vi på anhörigträff för Spelberoende. Ska bli intressant och se hur vi klarar detta utan barn och allt... Ieeeek. Kanske åker Magnus sen till Danmark och jobbar den 5:e så e skönt att få paus innan dess med. Han ska vara borta i 1 månad om det nu blir utlottat att han åker. Kanske tom 2 månader. Kommer visserligen hem på helgerna men hur kul e det då? Tur att man har underbara vänner och så som bor nära och kan hjälpa mig. Bellsan e ju det som kommer bli jobbigast. Kan vara skönt med någon paus i mellan.

Vilket underbart väder vi har ute idag :-D Här ska ut och njutas det kan jag lova. Hade tänkt ta mig bort med Bellas kompis och hennes mamma till Busfabriken men tror vi njuter av vädret idag istället. Kan ju ta det en regnig dag eller ngt istället. 

Nä nu ska jag in och skörda på FaceBook ha ha ha ha... Beroende framkallande? Nä inte alls!

Puss puss



Kommentarer
Paula

Ja, det är väl lite smått beroendeframkallande.. funderar på att köpa en t-shirt Asg

2009-09-09 @ 19:48:52
URL: http://pyrisen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0