Förlåta?

Nä vissa dagar orkar jag inte stå fast för mina principer men det är ju ett måste för att man själv ska må bra och kunna lita på sig själv. Hade bestämt mig för att inte ta upp detta här men måste bara skriva av mig. Mitt hjärta är krossat. Inte av Magnus eller så utan av min vän. En av mina absout bästa vänner. Vet inte vilket ben jag ska stå på. Saknar så det gör så inihelvetes ont. E det nu den 2:a chansen ska gå in? Men hur gör man då? Ska man borste från det som gör att man känner sig sviken första gången? Ska man bara sitta ch titta på när man ser katastrofen sakta börjar närma sig? Jag vill ju bara att allt ska vara bra för dig min kära vän....

Saknar andra "vänner" med... Men det skulle absolut ALDRIG funka så den tanken är väl bara att slå bort! Tror att "Du" vet att det är dig jag menar....

Jaja skit i det nu...

Vad händer idag då?

Hos mig e det tvätt och lite sådant som gäller. Måste få iordning här på vissa saker men ibland e man lat ha ha..

Nä nu ska jag ta o vila lite innan Bellsan vaknar...

Älskar min familj och mina vänner <3<3



Kommentarer
Anonym

Hej goa du!!!!

Förlåta ja...det känner man nog allt inuti att man kan eller inte kan. Skynda långsamt så ska du se att det löser sig på bästa sätt! Inte lättatt skydda sig mot att bli sårad, men man kanske kan förebygga lite...vem vet!

Hoppas du får en finfin dag iallafall!

JÄÄÄÄÄTTEstora kramar OM!

2009-09-24 @ 07:51:16
......

vem menar du egentligen?

2009-09-24 @ 13:01:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0