*Fniss*

Ja ja va är en bal på slottet?

Marit och Sandra va här precis och hämtade Bella. Skönt en liten stund så man kan göra lite här hemma utan henne runt fötterna. Ska göra alla måsten idag för att kunna ge all min tid till barnen i morgon innan vi åker på fredag. Ska klippa mig idag och färga håret med va det tänkt :-D Ska bli nice. Mina nya skor har kommit med, tur det så man slipper höga klackar hela resan för tänker inte släpa med mig en massa par skor för tre dagar.

Annars så händer det väl inte så mycket mer idag. Magnus ska hjälpa Jessica och hämta hennes nya soffa och tv sen blir det väl film idag med hoppas jag :-D Blev två stycken igår he he...

Undra vad vi ska ha till middag idag? Förslag?

Pöss


Kommentarer
K

haha vad händer:P

2009-09-30 @ 18:53:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0