Ensam..

Ja helt ensam är jag. Visst e det skönt men just nu hade jag velat ha gubben jämte mig. Fick nästan nyss en panikångest attack. Va inget trevligt alls... Men med rätt medicin går det ganska snabbt över. Men jobbigt efteråt när man egentligen bara vill vara i någons famn. Känna trygghet. . .

Annars sista dagarna har det inte hänt något utöver det vanliga.
Umgåtts med mina underbara vänner och familj <3

Undar vad som händer efter gubben kommit hem. Saknar honom. Så tråkigt att han alltid måste jobba över. Jag behöver honom, barnen behöver honom...

Usch nä blev inget roligt inlägg alls....



Kommentarer
Zara

skickar en kram på avstånd!! ring om du behöver, när du behöver!

2009-09-14 @ 07:44:08
URL: http://grabbarnasmamma.bilddagboken.se
Linnea

Nämen gumman! Varför har du inte sagt att du har känt av en panik attack!? Du MÅSTE ringa när det händer!!!!! Du får ABSOLUT inte vara själv då! Som du skrev du behöver ju någon att krama då, (fast jag inte kan komma på så kort varsel:-(

Älskar dig!

2009-09-15 @ 09:31:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0