Sova?

Ja det ska jag göra strax. Tänkte bara uppdatera lite om dagen. Har haft en jätte lugn dag då Bella varit borta hela dagen. Fick lite små panik när jag kom på att Cevin skulle vara på kalas kl 13 och kl va 13... Men det gick bra och han hade kul på kalaset :-D Nu ikväll har vi spelat spel med Hansen family och bara haft det mysigt. Men en sak e då säker. Sverige spelet va URTRIST! Tacka vet jag TP eller Monopol.
I morgon så e det tvättning och ommöblering av Cevins rum som gäller. Han ligger just nu och tittar ut genom dörren och kollar vad vi gör hela tiden istället för att sova. Det funkar helt enkelt inte. Så i morgon ska där göras om. Hoppas bara nu att det blir så bra som jag tänkt he he . Det finns det ju absolut inga garantier på ;) Men men hoppet e det sista som överger..

Vad har ni hittat på i helgen då?

Nä nu ska jag ta nattbloss och sen vidare in i sängen. Trött som bara den för igår kom jag inte i säng innan 3... Så ska jag orka upp i morgon/idag så lär jag få lägga mig i tid.

Natti Natti Sov gott <3


Kommentarer
Zara

så där hade vi det med att p låg å kolla ut å blev störd av oss. så jag vände på allt för några månader sen, MYCKET bättre. hur vart de för er?? helgen här har vart lugn men med mycket lek å besök. soft men underbar helg! saknar dej mitt hjärta!

2009-10-19 @ 08:13:09
URL: http://grabbarnasmamma.bilddagboken.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0