Nu hoppas vi att detta funkar..

Bloggen har krånglat lite för mig idag men nu hoppas vi innerligt att det funkar. Ska strax sova så hade varit trevligt att uppdatera den först :-D

Idag va jag och kollade läget med det jag ska göra på torsdag. Ska bli spännande.

Ja annars är väla allt bra. Haft det väldigt jobbigt med Bella och gav upp när det gäller nappen. Jag vet att jag va svag hade ju ändå hållt så länge nu så borde ju kunnat hålla mig mer men orkade bara inte igår. Har nog aldrig sett henne lyckligare än när jag gav henne den igår. Sov som en stock hela natten. Varit på strålande humör nu hela dagen. Total förvandling! Men men problemet återstår ju nu. Att hon har nappen. Men vi är överrens jag och Bella att det bara blir på nätterna inget mer.

Va och hämtade Cevin på skolan idag och det va så kul att höra av lärarna att det går jätte bra för han i skolan nu och att han älskar att lära sig. Det vet jag för det märks hemma. He he he, ska veta allt :-D Duktig är han också. Tror han har ärvt skolsinnet från pappsen he he. För inte är det från mig i alla fall.

I går så va Jessica med katterna och tog bort stygnen på dem hos Vetrinären så nu är de helt klara. Sen har vi ju Tuva kvar här hemma men ingen brådska ännu, kan vänta tills början av nästa år. Hon är ju bara 5 månader ännu.
Jo stort grattis i efterskott Glidis på din 30 års dag!!! Glidarn och Martina va inom en snabb sväng igår kväll så vi fick säga grattis face to face :-D Det va längesen vi träffades så alla fyra :-D
Innan dess va Lisa här en sväng. Så skönt att träffa henne lite mer igen. <3<3<3 

Nä nu får de nog vara bra med skrivandet... Har så mycket mer jag vill skriva men tror det är bäst att jag skiter i det :-D Trevligt i alla fall att alla inte är va det visade sig från början att vara <3 Glatt överraskad :-D

Puss puss Love my friends and family <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0