I morgon gäller det =)

Det jag tjatat så mycket om. Funderar lite smått på att packa lite kanske :-D Hara bara packat biljetterna än så länge ha ha ha. Datorn ska med också men den tar jag i kväll. Kan ju behövas under dagen he he he :-D
Usch har så ont i magen. Känner mig som världens elakaste förälder som ska lämna mina barn. Visst pappa e ju hemma men i alla fall... Uscha...

Annars igår så klippte jag mig och färgade håret. Blev så nice. Tack Jessica för hjälpen känner mig klart nöjd. Men tyvärr hade jag köpt toning och inte färg ha ha ha. När hade jag toning senast? Kanske när jag va 12 år ha ha ha.
Ja ja men måste klippa mig om ca 6 veckor igen ändå så då tar jag och slänger jag in ny färg. RIKTIG FÄRG!!!

Ska ta kort sen när jag fixat frissan idag :-D Har inte gjort det ännu men det kommer. Har lite annat och stå i först känns det som. Men orkar inte ta tag i det bara. uscha...

Nä nu får det vara bra här...

Skriver jag inte innan så hörs vi under resans gång :-D

Pöss pöss pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0