En evig väntan...

Helt slut i rutan är jag just nu. Haft Max här och han ska vara här tills på fredag eftermiddag/kväll. Han e en helt underbar gosse men inatt va han inte så nöjd. Han har legat vaken en bra stund men inte så han behövde gå upp. Problemet är inte han utan Belllsan. Hon är så avis på honom vilket resulterar i at hon trotsar mer än vanligt. Det tar på nerverna kan jag säga. Men det går väl över när hon inser att jag ger henne tid fast Max e här.

Lider så med Nea och L och inser vilket helvete de går igenom just nu. Unnar inte det helvetet ngn. Va upp igår kväll när Max somnat och gav min respekt. Har ändå känt R så pass länge att jag faktiskt kommer att sakna honom med. Men han såg ändå ganska fridfull ut där han låg. Nu är det bara en evig väntat på sista andetaget. Trodde det skulle skett igår men starkare person får man leta efter. Han ger sig inte i första taget. Har han adrig gjort. Ni finns i mina tankar hela tiden. Älskar dej min underbara Nea <3

Annars igår så kollade vi lite film, Johan Falk - National Target :-D Älskar verkligen dessa filmer. Idag blir det nästa som står på tur. Nice nice :-D

Snart ska jag och Max äta frukost. Vet inte när Bellsan har tänkt att vakna men väcka henne tänker jag inte för hon behöver sin sömn så hon blir på "lite" bättre humör. Hon får ta sin frukost när hon vaknar helt enkelt.

Nä det va allt just nu.... Pöss pöss

Tack för besöket i Tisdags :-D Det va jätte trevligt :-D 


Kommentarer
zandriszch

älskar dig gumman<33

2009-10-17 @ 21:50:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0