Städar...

Jappz det gör jag =)
Behövs alltid men tjatigt i alla fall...

Idag blir det stekt torsk (Från fiskbil inte frysdisk *blä*) Potatis och sås... Mumma i dubbel bemärkelse..
Som sagt just nu städar jag och Bella sitter och tittar på Tomtar och Troll, tydligen ngt nytt. Ja ja hon gillar det än så länge så får se om det duger för damen.
Igår va jag och Tinizs och handlade ha ha ha, efter det så sa jag att vi skulle göra något man inte brukar och vi åkte ner till stranden kl 22 på kvällen. Det va ju beck svart... Uscha där kan man ju inte vara mitt i natten i mörker. Man ser ju nada! Usch nä det va bara skrämmande. Så vi åkte genom något mer skrämmande. Andersberg *fniss* Nä allvarligt, de sålde ut overaller för halva priset.. Jag haffade en til Cevin och en till Bella. Perfekt till att ha ute på gården när man leker.

From idag låses våra dörrar i trappan hela tiden. Ska bli så skönt. Ska man komma in måste man höra av sig till oss innan. Vi själva har taggs så smidigt så. Ingen som kan komma på någon kod här inte =)

Nä nu har jag slöat tillräckligt.

Kraaaaaaaaaaaam


Kommentarer
Lotta

Tänkte bara höra vart du köpte overallerna? O hur mycket dom kostade. O om dom är bra (fungerar över hela vintern m.m) Ska skaffa en till Casper men inte hittat någon jag är nöjd med ännu.

2009-11-11 @ 13:54:44
Tinizs

hahaha, går hällre i mörkret än på andersberg på natten:D

Nej jag får klättra upp för väggen då när du inte släpper in mig.. Vilken jävla power du fick nu, d gillar du.. Men camilla kan ju fortfarande vålsgästa dig hehe

2009-11-11 @ 14:38:13
Lotta

Tack tac, då ska jag knalla dit redan idag o köpa en overall =)

2009-11-12 @ 08:13:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0