Spyor..

Ja fy fasiken för spyor... Inatt vaknade vi vid 3 av att Bellsan spydde ner sin säng.. När vi väl fått i ording och lagt oss spydde hon igen men i en hink. Mammas duktiga flicka. Hon fick ligga jämte mig och Magnus men det kom inte mer sen. Sen 7 i morse har hon varit jätte pigg :-S Fattar ingenting. Bajsaet e helt normalt men när jag tänker efter så åt hon en hel del igår kväll så kan ju bero på det. Usch vill inte spekulera för mycket. Hoppas bara innerligt att det inte är maginfluensa. Men det märker vi snart.

Annars så ska jag ta och putsa fönster idag. Ska fasiken inre dra ut på det mer nu. Ordning och reda nu... Sen ikväll ska jag stryka gardiner och sätta upp allt. Skönt när det väl e färdigt sen. Men ser en massa jobb framför mig nu *suck*

Just nu sitter Bella och Yasse på rummet, Yasse spelar DS och Bella kollar Puh.. Ovanligt va?

Nä sista minutrarna på Våra Bästa År sen köra igång :-D

Kraaaaaaaaaaaam


Kommentarer
Lotta

Stackars Bella =( Hoppas hon är bättre idag

2009-11-26 @ 16:42:28
URL: http://TeamCaz.bloggproffs.se
kassi

hoppas bella är bättre..tråkigt när de spyr så..

2009-11-28 @ 09:56:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0