Sitter i telefon..

Med min älskade Nea <3

Ja vad händer annars idag då, jo Martina kommer idag så ska vi umgås lite...
Ska göra korv och stroganoff idag... Funderar på om jag ska ta och baka något.. Några tips?

Idag e Cevin piggare i alla fall och det känns skönt, blir nog skola för honom i morgon. Jag gjorde ett riktigt stort misstag i morse. Missade helt att ringa skolan. Uscha det va ju inte riktigt meningen... Men men Magnus va på skolan och pratade med dem. Brukar absout inte vara så slarvig men alla gör vi misstag.

Längtar så tills på fredag, då släpps nya Super Mario till Wii =) Har ju redan kört det på DS men ska bli kul att göra det på Wii =)=)=) Ni kan ju aldrig ana vad jag kommer att hitta på hela helgen ;-)
Nä inte rikitgt men liiite i alla fall. Förstår inte vem jag försöker lura he he he.

Har så mycket jag vill skriva här men orkar inte gå i samma banor igen. Tycker bara att man inte ska kasta sten i glashus och försöka vara trevlig bara för att.... Då är det bättre att man håller sig undan och inte säger något alls. Falsk trevlighet kan jag gärna vara utan... Kan man inte stå för att man pratar så kan det kvitta. Jag vill inte att någon ska skämmas över att ha kontakt med mig. Är jag så hemsk som människa? Eller är det så att man inte är ärlig runt om de nära man har? Been there done that. Det måste du själv hålla med om. . .

Nä som sagt inte skriva en massa strunt nu...

Väntar med spänning på det smycke min man har köpt till mig. Han säger inte vad det är men jag har ju räknat ut liiite själv. He he he... Älskar min man mer än allt <3 Han är precis så som jag vill att han ska vara <3

Kraaaaaaaaaamm


Kommentarer
kassi

jag har aldrig använt falsk trevlighet..jag skrev till dig.. vi behöver inte vara ovänner..men liksom umgås..det blir det inte. det blir inte som förut.. men man ska kunna vara vänner. de blir inte som förut..men jag e ju inte elak för att jag väljer vem jag vill lägga till på min internetsida..

2009-11-16 @ 17:10:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0