Rastlös...

Idag känner jag mig inte alls på hugget. Känner mig mega slö i kroppen och näsan rinner.. Uscha..
Men man får får le och se glad ut i alla fall =)

Ja nu e det då 1:a advent. Några julklappar e inköpta men långt ifrån alla. Så tjatigt så det finns inte. Vad köper man till barn som man anser har allt? Det e ju verkligen jätte svårt. Ja ja det löser sig nog. Får väl bli en upplevelse eller något kreativt. Vad har ni köpt till era barn eller syskon osv?

Igår spelade vi spel och det blev ganska så sent faktiskt.. Känns med i kroppen kan jag meddela. Magnus sover ännu men Bella och jag e upe sedan länge ha ha ha =) Funderar på om vi ska ta oss in på Julskyltningen idag men vet inte. Finns ju inte så mycket för barnen där inne och risken att träffa på folk jag bara inte pallar med e ju ganska så stor. Så tror jag avstår. Yasse ville in där med en kompis så det får la hon göra =)

Annars blir det nog pyssel här hemma idag. Lite små fix som ska göras. Fixa lite på balkongen, slå in julklappar osv. Funderar på om vi skulle ta och möblera om lite. Jag e en person som skulle kunna göra detta jämt. Tycker det är mega kul att förnya sig på ett eller annat sätt. Men finns inte så mycket alternativ tyvärr. Väntar på att åbäket (det stora akvariumet) ska ut! Sen blir det så mycket lättare. Vill ha ett matsalsbord här inne. Vi som sitter så mycket och spelar spel osv behöver det verkligen men frågan e om det inte bara ser packat ut? Hm tål att funderas på. 

Nä nu ska jag se till att gubben kommer upp... Nu har han slöat färdigt och det finns en ny natt att sova på =) Han får helt enkelt lägga sig i tid idag...

Kraaaaaaaaaam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0