Perfekta?

När det är vi absolut inte någon utav oss. Vissa med mer brister än andra...
Något som verkligen stör mig MEGA mycket är när folk försöker att måla upp sin värld så underbar trots att alla egentligen vet hur det ligger till. Skrattretande utav bara fan rent ut sagt. Jag står för att min familj inte är perfekt jämt men vissa gör ju inte det......

Så nu har jag fått ut det...

Vad händer i helgen? Min gubbe ska jobba hela helgen så här blir det lugnt. Får väl försöka ge mig på ngt annat trevligt att göra... Undrar bara vad?

Kraaaaaaaaaaaaam


Kommentarer
Martina

Hahaha, ja håller med dig. Men det visar ju inte bara att dom e patetiska utan även lögnare..

Tråkigt att inte veta vad du ska göra till helgen, du får tänka ut något=)

2009-11-06 @ 11:11:32
Hua

Vissa familjer ÄR perfekta även om inte du vart me om de själv så du vet kanske inte att det GÅR att ha en perfekt familj stackars dej

2009-11-06 @ 12:24:13
Martina

vem du än är...inga familjer är perfekta, och absolut inte om man försöker framstå som om den vore det..

2009-11-07 @ 01:33:50
u know who

asså håller fullständigt med!

2009-11-07 @ 19:24:46
Paula

Håller absolut med dig. Värst är tror jag när det ska visas fina dyra saker utåt men i själva verket är allt ruttet när man går på djupet.

2009-11-10 @ 09:39:53
URL: http://pyrisen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0