Nu e det över..

Hoppas jag i alla fall. Cevin e pigg idag och ingen feber och yrar inte längre heller. Magnus och Cevin kom snabbt hem igår efter sjukhus besööket som tur va. Läkaren sa att han nog va ganska så utmattad efter febern osv så att det gjorde att han såg syner. Men jag vet inte.... Inte lönt att spekulera i det heller.

Idag så har man kört ett race med dammsugning, bäddning och lagt in tvätt osv.. Just nu står balkongdörren helt öppen och öven badrumsfönstret. Ganska kallt vill jag påstå men känner verkligen för att vädra ut alla baciller. Tokig som man e då va =) Men det står jag för.

I morgon ska hjärtat hem till mammsen igen *saknar redan* Cevin ska nog vara hemma i morgon kanske får se. Beror ju på hur trött han e under dagen oså. Annars i morgon funderar jag på att frosta av frysen och skura kylskåpet men hade ju varit bra om det va minus grader då. Lite lättare att ställa ut maten då. Men man har ju frysklampar oså. Sen e det ganska tomt eftersom vi inte storhandlade förra månaden. Vi håller på att tömma ut helt. Så man inte bara packar mer och mer. Går relativt bra tycker jag =)

Nä om man ska ta och göra ngt vettigt? Kanske börja skala potatis till middagen?
Blir Kåldolmar, potatis och sås till =) *Mumma mumma* Kanske göra salladen med...
Ja det ska jag nog göra...

Hur har er helg varit då?

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam


Kommentarer
martina

Låter gott o mumma, skönt han e frisk igen, nu e det bara min tur att bli frisk.. Men något positivt e att man varken rökar eller PRATAR så mycket längre då halsen e sönder reven=)



Saknar er redan<3

2009-11-15 @ 14:57:49
Paula

Skönt att han är bättre nu lilla killen ju..

2009-11-15 @ 16:33:29
URL: http://pyrisen.blogspot.com
Lotta

Skönt att det går åt rätt håll med cevin. Jo tack, barnen dom växer ju som ogräs (fast med en positiv verkan) ;)

2009-11-15 @ 19:03:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0