Nu e det natten...

Ja fy fasiken va nanig jag e nu asså....

Hållt på som en gnu hela dagen och sen nu ikväll vart det film...

Bakat pepparkakor med ungarna fast den som tyckte det va mest kul det va nog jag hihi =) Innan det va jag, Tinizs och Bella och handlade. Sen strök vi gardiner och hängde upp =) Duktiga så. Teamwork kallas det =) Hunnit med en hel del på New super mario med. Så nu har vi sista bossen kvar sen e det klart. Vad gör vi sen då?
Finns ju många roliga spel med inget klår Super Mario så e det bara.

Sängen va det ja =) Ska lägga in kort i morgon på baket tänkte jag för just nu orkar jag inte.

Saknar min vän <3 Men men...


Natti natti på er!

Älskar min underbara man så otroligt mycket <3<3<3 Det är du och jag för alltid Magnus!


Kommentarer
Martina

Mysigt<3

2009-11-28 @ 14:11:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0