Me and Tinizs...

Ja nu sitter vi på FishVille... Helt besatta ha ha ha ha =)
Men det är kul, vi har fikat lite och nu sitter vi vid dumburkarna. Snart dax att sluta tror jag he he...

Ja vad händer annars idag då? Inte mycket här inte. Magnus ska jobba över och Yasse ska på Schack. Så det blir jag o de små hemma som vanligt ;-)På torsdag ska jag och Cevin ta vaccin e det tänkt. Pratade precis med hans fröken för han får ju lov att vara hemma så vi ser vad som händer. Hoppas inte att han reagerar ngt vidare.

Nä om man ska ta och vara lite social nu kanske. Jag älskar mina vänner och sätter dem inte åtsidan..

Kraaaaaaaaaaam


Kommentarer
sandra mikkelsen.

haha du har ju inte skrivit något skit om mig ännu. XD puss på dig gumman <3

2009-11-10 @ 21:06:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0