Mätt....

Ja fy fasiken sitter här mega mätt... Ångrar igen att jag åt så otroligt mycket. Men men gjort e gjort och nu får jag igen stå mitt kasst. Varför lär man sig aldrig?

Idag har varit en riktigt lång dag. Gick upp på tok för tidigt. Så här tidigt ska jag INTE upp i morgon!
När barnen slutat skolan i morgon så drar jag, Martina och barnen till Badhuset. ha det lite mys där med barnen och leka baddjur ha ha ha. Vi tänkte redan idag men tiden blev lite knapp för det. Men i morgon så drar vi. Sen får det väl bli ett familjespel i morgon kväll. Barnen gillar det jätte mycket. <3

Vad händer hos er i helgen då?

Själv vet jag inte rikitgt vad som händer. Tar dagen somd en kommer så får vi se. Ska sätta mig och skriva ner till vem och vad jag ska köpa för julklappar till... Tycker att det är barnen som gäller i första hand så det är vad jag kommer att fokusera på i år. Vi vuxna har fått i alla år och nu e det barnens tur. Kan ju inte skriva här vad jag tänkt att köpa för en viss dam läser ju bloggen ;-) Men klart till de andra kan jag ju göra det.

Hm... Nä, jo... NÄ! Märker vi =)

Någon som har tips på en rolig lekplats man kan ta sig med barnen?

Kraaaaaaaaaaaaaam


Kommentarer
Caperoni

Det var den billigaste jag hittade. Så det fick bli den =S

2009-11-13 @ 06:59:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0