Mammas lilla prins...

Ja han fick åka med pappa upp till sjukhuset nu. Känns inte okej att han har hallisar om en skrikande kvinna och en massa annat. Han har ju haft feber till och från hela dagen men när tempen ligger på 37 ska man inte ha hallisar. Fattar ingenting och det känns inte bra. Magnus ringde sjukvårdsupplysningen och hon berättade att det va 3 barn innan som gjort samma sak. Han tittar och pratar med oss och gråter när den ena kvinnan skriker om att vi ska fylla i ett papper.. Eh okej vilket pappaer? Sen känner han tyngd över bröstet och som att det hänger tegelstenar över huvudet. Är detta en biverkning av vaccinet? Det låter ju verkligen helt sjukt. Man skulle kunna tro att han är psykiskt sjuk när han pratar. Ja vi får väl se vad som händer. Men nu kan ju inte jag sova. Åka med kunde jag ju inte heller för ville inte väcka de andra två...

Orolig e jag....

Kraaaaaaaaaaam


Kommentarer
Paula

Men lilla gubben då.. usch va orolig jag blir nu. Undrar om det har med vaccinet att göra?? Om du orkar Bea kan du väl skriva sen när du vet mer...

Kramar

2009-11-15 @ 09:51:30
URL: http://pyrisen.blogspot.com
Nea

Stackars Cevva!!! :-( Jag ringer honom imorn! hälsa honom att jag älskar han!

2009-11-15 @ 20:44:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BitchigaBea

*~*Carpe Diem*~*

RSS 2.0